Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że więcej niż 30% mikrofirm w Polsce nie ma osobistej witryny w internecie i nie używa poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.
Chociaż wynik ocen wydaje się być niemałym, to istnieje parę skutecznych sposobów na wyeliminowanie problemu i stworzenie w niedługim okresie fundamentów pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom bardzo często proponuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a przy tym dające oczekiwany rezultat: zorganizowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku założenie nabytej w internecie szablonu witryny u takich sprzedawców jak themeforest.com.
To oczywiste podejście pozwala na zwykle szybki rezultat – strona nie tylko pojawi się w internecie ale również nie będzie trącać amatorszczyzną. Praktycznie zawsze, w koszcie na poziomie 500 zł netto udaje się zaliczyć wybrane cele.
Wdrożenie www nie przenosi się na obecność firmy w sieci. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja częstokroć z pomocą doświadczonych firm lub dalej z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by treści w witrynie były często rozwijane i dostosowane równie w zawartości jak również dodatkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz